22/03/2018

Knjiga o Milanu Milinu

Početkom januara 2018. završio sam rad na enigmatskoj tetralogiji "Put ka vrhu", prikazavši bogato stvaralaštvo koje me je dovelo na tron srpske enigmatike. Ovde bih mogao da stanem i napravim pauzu, ali planiram da uradim nešto što smatram svojim dugom prema prijatelju i kolegi Milanu Milanu, od koga sam mnogo naučio. Zato sam počeo da pripremam knjigu o njemu, za koju još ne znam ko će biti izdavač ni ko će uraditi tehničku pripremu, ali ako budem morao, platiću sve iz sopstvenog džepa.

U knjizi o profesoru Milinu nameravam da, osim njegovih sjajnih anagrama, rebusa i drugih zagonetaka, navedem i razne priče i anegdote u kojima je on junak, da čitaoci steknu potpunu sliku o ovom pokojnom velikanu srpske enigmatike. Sve kolege koji žele da mi pomognu, zamolio bih da stave na papir ili da mi prepričaju svoja sećanja o Milanu Milinu, čime će pomoći da ova knjiga bude što zanimljivija. Neki krajnji rok za to nemam, ali što pre mi dostavite materijal, biće mi lakše da koncipiram sadržaj knjige.

No comments:

Post a Comment