19/01/2018

Sjajno veče enigmatike, zabave i kulture

U beogradskom "Medija centru" sinoć sam predstavio knjigu "Put ka vrhu 4", završnu iz pomenutog serijala. U njoj se nalaze moji najbolji anagrami na srpskom i engleskom jeziku, kao i razne varijacije anagrama, a kad se sve sabere ima oko 2.000 enigmatskih radova vrhunskog kvaliteta.

Kao jednu od posebnih atrakcija knjige spomenuo sam rekordnu anagramnu poemu od 2726 slova, koju sam sastavio od kompletnog teksta čuvene pesme Laze Kostića "Santa Maria della Salute". Tu poemu, inspirisanu jednom ženom, ljubitelji enigmatike i posetioci mog bloga moći će da vide već danas, dok ću preostali sadržaj knjige povremeno prikazivati.

Promociji knjige prisustvovalo je tridesetak ljudi, a pored mene, za konferencijskim stolom bili su urednik časopisa "Enigmatika" Dragan Nikolić i sjajni anagramista Nenad Savić. Tokom skupa pročitan je zanimljiv esej o mojoj knjizi i o enigmatici kao značajnoj kulturnoj i umetničkoj delatnosti, koji je napisao profesor filozofije, pesnik i muzičar Damir Malešev.

Od poznatih ličnosti koje sam zvao da budu gosti bili su prisutni glumci Tihomir Stanić i Nebojša Ilić, kompozitor Zoran Simjanović, satiričar i karikaturista Dejan Pataković, te pisac i kolumnista Ivan Tokin, doprinevši da ovo bude sjajno veče enigmatike, zabave i kulture. Naravno, njih nisam zvao tek tako, nego iz razloga što se direktno ili indirektno (kroz svoje umetničke angažmane) spominju u knjizi.

No comments:

Post a Comment