17/09/2017

Aktivnosti na blogu do kraja godine

Kao što sam već rekao, poslednjih meseci enigmatske aktivnosti usmerio sam ka pisanju završne knjige iz serijala "Put ka vrhu". Logično, to je uticalo da bude manje aktivnosti na blogu, ali s druge strane, potrudio sam se da taj materijal bude vrhunski, pa će uz stare anagrame koji su mi doneli mnoštvo pobeda i šampionskih titula u knjizi biti i nekih novih zagonetaka ekstra kvaliteta. O ceni i porudžbinama - kad dođe vreme.

Što se tiče aktivnosti na blogu do kraja godine, mogu najaviti sledeće:

- Biće održana tri kola Lige rešavača 2017. U prvoj rundi, krajem oktobra, takmičari će rešavati rebuse, mesec dana kasnije na programu će biti takmičenje u rešavanju anagrama, dok je pred kraj godine finalni turnir, na kome će biti miks zagonetaka. Sve zadatke sastavljam ja, a u pripremi rebusa pomaže mi Branislav Nikić, na čemu mu se od srca zahvaljujem.

- U novembru i decembru održaće se 16. Međunarodno prvenstvo Srbije za anagramiste, po prošlogodišnjem modelu sa duplim kolima. To znači da će se za generalni plasman računati rezultati sa 18 glasanja (po četiri rada iz oblasti minijatura, anagramiranih ličnosti, generalne kategorije i aktuelnih anagrama, te dva anagramna izazova). Naravno, tu je i kategorija Crven ban, kao zasebno takmičenje.

Koliko mi mogućnosti budu dozvoljavale, ispratiću i završnicu "Naslovnih anagrama", takmičenja koje tradicionalno organizuje ED "Đorđe Natošević".

No comments:

Post a Comment