05/02/2017

Gran Pri 2016 - polufinale - anagramni izazov



Anagramni izazov

Aktuelna i nama bliska tema bila je zanimljivija glasačima nego citat Vilijama Šekspira. Ipak, poredak je bio nešto drukčiji nego na prethodnom glasanju, tako da je "gran pri" pomalo neočekivano osvojio Milan Živanović.
 
Zelenom bojom označen je anagram koji se plasirao za "A" finale, dok žuta boja označava anagrame koji su prošli u "B" finale.

1. Milan Živanović, Martinci: NASTRADASMO BRE MI, NA GRANICI NAM NE DATE DA UĐEMO! (Osamnaesti decembar - Međunarodni dan migranata) - 42 glasa
2. Sofija Ikonić, Beograd: DRUMOM SATIMA BATRGA ISCEĐEN NAROD, A NEMA NI NADE! (Osamnaesti decembar - Međunarodni dan migranata) - 39
3. Nenad Savić, Beograd: SUDBINA TE NATERA DO GRANICE SA NADMENIM MAĐAROM! (Osamnaesti decembar - Međunarodni dan migranata) - 37
4. Mladen Kovačević, Zagreb (Hrvatska): DA DOBRA SRCA NAĐU MIRNA MESTA I GDE NEMA TONE MINA! (Osamnaesti decembar - Međunarodni dan migranata) - 36
5. Kristian Knežević, Đurđevo: S VOLJOM VAM DOZNAJEM I LIK I RAZNOLIKOSTI OKOLINE! (Svet je zanimljiv onoliko koliko smo mi radoznali) - 24
6. Sofija Ikonić, Beograd: KRAJOLIK MILION IZAZOVA I SMELOST NEKOM DOVOLJNI (Svet je zanimljiv onoliko koliko smo mi radoznali) - 17
7. Milan Živanović, Martinci: KLIKOM OTKRILI NEODOLJIVO, SAZNAJMO NEZAMISLIVO! (Svet je zanimljiv onoliko koliko smo mi radoznali) - 16
8. Mirko Rančić, Sombor: ENO,TAKO MISLIO VILIJAM, SKROZ ZADIVLJEN OKOLINOM! (Svet je zanimljiv onoliko koliko smo mi radoznali) - 14

No comments:

Post a Comment