28/10/2016

Pozdrav od najboljeg

Početkom ovog meseca, uglavnom preko Fejsbuka i mejla, stigle su mi brojne čestitke povodom ubedljivog prvog mesta na Otvorenom prvenstvu Srbije za anagramiste. Za one koji ne znaju, to je dvanaesti put da sam šampion države u sastavljanju anagrama, a imam ukupno 19 titula prvaka Srbije u nekoj od enigmatskih disciplina, što me uz brojne pobede na domaćim i međunarodnim konkursima čini daleko najuspešnijim srpskim enigmatom. Naravno, nisu samo trofeji merilo kvaliteta, nego i radovi koje sastavljam za časopise, sjajne knjige koje objavljujem, vrhunska takmičenja koja sam organizovao i na kojima su afirmaciju stekli mnogi odlični enigmati.

Pored ovoga, držim i neke rekorde na kvizovima, uz tri šampionske titule ("Brojke i slova", "Slagalica", "Kocka je bačena") i još dva finala ("Mozgalice", Kviz kup Srbije). Tamo gde se traži miks enigmatike i klasičnog kvizinga teško me je nadmašiti.

Zahvaljujem se svim dragim ljudima koji su se javili sa čestitkom!

No comments:

Post a Comment