09/08/2016

Saopštenje povodom učestalih provokacija Slavka Bovana



Na startu Otvorenog prvenstva Srbije za anagramiste sastavio sam izvanredne radove, pa ne bi bilo nezasluženo da sam osvojio i više bodova. Umesto da dobijem čestitke od kolega, stižu mi neke otrovne žaoke, i to pre svega od Slavka Bovana, licemera koji godinama bojkotuje sve ono što organizujem, a sad insinuira da nešto nameštam i indirektno poziva enigmate na bojkot. Preskočio bi on svakako i ovo takmičenje, ali pošto ovaj put organizujem nešto u ime Enigmatskog saveza Srbije, učinilo mu se pogodnim da napravi novu provokaciju kako bi me iznervirao. On to već duže vremena radi, pošto preko mene hoće da destabilizuje ESS, stvori razdor među kolegama i zatim realizuje svoju bolesnu ideju - da vrati Milorada Živanića u savez. U tu svrhu stvorio je i poluprivatni, neregistrovani EK "Kikinda", jer ne samo što želi da ima dva glasa u Predsedništvu ESS, nego i to da kroz nekakvu masovnost napravi pritisak i kritičnu masu koja mu treba da obori poštene odluke koje su donete pod novim rukovodstvom ESS. Nažalost, ljubitelji enigmatike koji mu se pridružuju i učlanjuju ne shvataju da on manipuliše sa njima i da ga je prethodno godinama bolelo dupe za nekakav razvoj enigmatike u Kikindi. Podsetiću, imao je i nekakav paraenigmatski klub "Tupljenje i oštrenje" sa kojim se takmičio na Susretima enigmata Srbije, čak i to mu je (dok Živanić nije smenjen) bilo preče nego da formira udruženje enigmata u mestu gde živi 20 godina. 

Spisak njegovih "maštovitih" provokacija bio je neverovatan, čak je na svoj blog kačio slike na kojima se i ja nalazim. Nekakvog specijalnog povoda za tu "nostalgiju" nije imao, nego je želeo da se iznerviram i izvređam ga, kao što sam uradio kad mi je čestitao rođendan. Cilj toga je potpuno jasan - da se nakon moje burne reakcije pojača animozitet enigmatske javnosti prema meni. Kad je svojevremeno neko iz njegovog okruženja (možda i on lično) uznemiravao telefonom moju majku, svi su se zgražavali nad mojim rečnikom, niko nije hteo da komentariše zašto ja psujem sve koji podržavaju takve idiotarije.

Bovan je početkom jula, ne poštujući dogovor sa sednice Predsedništva ESS, ponovo upao u dvomesečni termin (jul-avgust) koji za organizaciju "Naslovnih anagrama" pripada ED “Đorđe Natošević“. Naš klub je reagovao u aprilu kad je isto to uradio, a ovaj put nismo reagovali, ali ni zaboravili taj novi bezobrazluk i žalićemo se savezu što se flagrantno krši odluka Predsedništva ESS. Ljudi bi trebalo da se zapitaju zbog čega podržavaju nekoga ko se druži i sarađuje sa lopovom Miloradom Živanićem, a ko je postao i sam lopov jer je ukrao takmičenje "Naslovni anagrami" i na sve načine se trudi da ovo tradicionalno takmičenje ED "Đorđe Natošević" postane drugorazredno. Pravi kolega to ne bi nikad uradio i ne bi nanosio štetu drugom klubu, nego bi smislio nešto originalno. Nažalost, među enigmatama je vrlo malo kolegijalnosti, pa skoro niko ne razmišlja da je Bovanovo ponašanje nemoralno, nego idu tamo gde takmičenje ima više učesnika. Mi ćemo svakako nastaviti da organizujemo "Naslovne anagrame", jer to je deo tradicije našeg kluba po ideji prvog predsednika Radislava Marinkovića - Rademara, a nekakav "Ananas kup" je kopija koja je stvorena iz nečasnih namera, da nam se nanese šteta.

Pored ovoga, mogli smo videti da je u jednoj od nedavnih poruka Bovan najavio da će u Čačak kao predstavnik EK "Kikinda" doći i Milorad Živanić, što je neverovatna provokacija, jer taj bahati lik i osvedočeni lopov ne samo što je isključen iz saveza, nego je doneta i zvanična odluka da je nepoželjna osoba na skupovima i takmičenjima u okviru ESS. To što Bovan radi je nastavak prošlogodišnje svinjarije u Valjevu, kad je Živanićevim dolaskom u takmičarsku salu napravljena incidentna situacija. Samo zbog kolege Voje Dodevskog (ne želeći da padne mrlja na njegov organizatorski trud) tada nismo zvali policiju da izbaci personu non grata, na šta smo apsolutno imali prava. 

Od saveza tražim da se ovih dana oglasi po tom pitanju i da jasno kaže da Živanić ne može nikako da bude prisutan na našoj narednoj manifestaciji u Čačku (ni na takmičenjima, ni na izletu, ni u domu gde ćemo boraviti). Ukoliko se Bovan i Živanić (jer oni deluju zajedno) ogluše o tu zabranu, pa se Živanić ipak pojavi kao nezvani gost, tražiću da EK "Kikinda" bude isključen iz saveza, jer iza tih provokacija stoji njihov guru, alfa i omega Slavko Bovan. Dosta je bilo tih Bovanovih zajebancija, a ako će savez da toleriše to što se ne poštuju zvanične odluke, predložiću Željku Dimoviću da ED "Đorđe Natošević" napusti ESS, jer mi nećemo da imamo ništa zajedničko sa lopovom i njegovim pomagačima. Neko ko je isključen iz ESS ne bi smeo da bude aktivni član bilo kog kluba, da učestvuje na bilo kom takmičenju koje organizuju članice saveza, pa čak ni da bude gost UE "Vuk Karadžić" na njihovoj skupštini (svaka čast, Radojice, koga si odabrao da pozoveš na taj skup, a kome nisi poslao pozivnicu).

P.S. U međuvremenu, Živanić i dalje komentariše na Bovanovom blogu i vređa kolege. Doduše, sada to ne radi toliko često, jer Bovan hoće da javnost stekne utisak kako se Živanić popravio i da ga kolege prihvataju, pa zato koriste svaku priliku da se Živanić slika i grli sa Hrvatima, Bosancima i drugima. Pa, ako vam je Živanić toliko drag, ja bih vas sve lepo zamolio da napustite ESS, napravite neko balkansko udruženje enigmata i proglasite Živanića za predsednika, a Slavka Bovana za sekretara. Tandem koji krade ne treba menjati!

No comments:

Post a Comment